11 Mart 2014 Salı

Kara Tahta ♥

Karatahta boyasıyla bir şeyler yapmayı çok istiyordum, sonunda aşağıdaki gibi bir şey yaptım. Bunu aslında mutfakta eksik listesi yazmak için kullanmayı düşünmüştüm ama eşim tahtayı sildirmiyor :)

Kapı süsü olarak satılan bu ahşap malzemeyi aldım, boyalar ta tebeşir boyası ve kırmızı ve krem akrilik boyaları. 


Fazla anlatılacak bir şey yok, kalpli tarafı kara tahta boyası ile, üst tarafı kırmızı akrilik boya ile boyadım. Bu arada kara tahta boyası baya yoğun bir malzemeymiş, bir kat sürmek yetti. Yani böyle bir boya almak istiyorsanız küçük boy baya işinizi görür.





Üst tarafa "H♥me" yazısı yazmak için önce bu yazıyı kağıda yazdım, sonra kağıdı kesip şablon olarak kullandım ve kurşun kalemle yazıyı kırmızı boyalı tahta üzerine aktardım. Direk ahşap üzerine yazmayı denerseniz, hata yaptığınızda silmeniz gerekir, bu da alttaki boyada kötü izler oluşmasına sebep olabilir.

Home yazısını boyamak baya zor oldu..


İşte sonuç budur :)

1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Buna da bayıldım! Tebeşirli yazıyı daha büyük yapıp kalpleri silseniz daha iyi olabilir gibi geldi bana.